İslam alimlerinden Şeyh Sadi Şirazi'nin de söylediği gibi,
"Nimet içindeyken dostluktan söz açıp kardeşim diyeni dost sanma.Dost, dostunun elini onun perişanlığında çaresizliğinde tutan kimsedir."
Sayfa 28
·1 alıntı·
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.