Puan vermedi·112 syf.··Beğendi
· Aslında bir çocuk kitabı olarak geçen bu başyapıt bana ilham veren dünyayı en doğru, benim içimi en doğru anlatan bu kitabı yazdığı için Antoine de Saint-Exupery beyefendiye teşekkür ederim. 😊 Galiba bu kitap benim kitabım.