İlkokulda okumuştum belki 10 yıl olmuştur.Kitap okutup ondan sınav yaparlardı haliyle bizde oyun oynamayı boş boş dolanmasını seven çocuklar olarak nefret ederdik ama bunu çok sevmiştim.Babası ile olan diyalogları beni çok duygulandırırdı.Yaramaz Zeze'de kendimi görürdüm o fakirliği yaşardım.