9/10
·186 syf.··
Beğendi
·
2017 6. kitabı
İlkokulda okumuştum belki 10 yıl olmuştur.Kitap okutup ondan sınav yaparlardı haliyle bizde oyun oynamayı boş boş dolanmasını seven çocuklar olarak nefret ederdik ama bunu çok sevmiştim.Babası ile olan diyalogları beni çok duygulandırırdı.Yaramaz Zeze'de kendimi görürdüm o fakirliği yaşardım.
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2022275,4bin okunma
·
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çocukken bize de okutmuşlardı sınavda yüksek almak için kitabı 2 kere okumuştum bende çok sevmiştim