·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ekim 2021 20:47 İyi bir okuyucu arkadaşımın önerisi ve hediyesi olan kitabı bitirdim.
Evet anlattığı kadar varmış, kitaplardan spoiler verme gibi bir huyum yok. Ama tam anlamıyla çürümüşlüğü ve zavallı olan bizlerin o boktan egomuzun aslında abartılmış bir balondan ibaret Olduğunu çok iyi tespitler ile açıklamış yazar.
Canetti, eserlerinde Erich Scheurmann’ın bir deha olduğunu anlatırdı.
Şüphesiz bunu artık inanlardanız :)
İyi okumalar