"Aşka zaman yok, beni bekleme!"
··1 alıntı·
22,3bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Zamansızlığında bir tekrar paylaşım gibi :) Çünkü aşkın zamanı yok, sadece boyutları var.
Seyir defterini başkası yazsın...