·520 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ekim 2021 23:08 Kitap çok güzel, Yılmaz Özdil kendi üslubunda 500 sayfadan fazla sizi sıkmadan anlatıyor. Okurken şaşkınlık içinde öyle çok şey öğrendim ki sayamadım. Eleştirebilecegim tek şey kitapta hiç bir kaynak gösterilmemesi oldu. Oysa Atatürk aleyhine yazılan anıların, kitapların hepsine ilk önce kaynak gösterilmediği eleştirisi yapılıyordu. Bu yüzden 1 puan kırdım.