10/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Hayatımda okuduğum en iyi kitaplardan birisi gerçekten, belki de şu bulunduğum zamanı ifade etmesinden dolayı en iyisi :) Üstelik yaklaşık yarım asır öncesinden yazılmış bir kitap,tam da günümüzdeki hayatın telaşı ve manasını kaybedişimizi o kadar güzel anlatıyor ki. Bu kitapla yavaşlamayı anın tadını çıkarttığım zamanları arttırmam gerektiğini fark ettim. Ama en sondaki kısım beni şüphelendirdi. Bunu yaşamış gibi anlattım ama olacakmış gibi de anlatabilirdim , diyor adamın biri. Bir kahin olabilir veya gelecekten gelen :) Sonuç olarak gerçekten okunması gereken bir baş yapıt.
MomoMichael Ende · Pegasus Yayınları · 201782,4bin okunma
·
104 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.