İhsan Hocamin Bir Müslümanın 24 saati kitabına benziyordu. O kitap daha çok edep üzerinden giderken , bu kitap daha çok bizi cennete yaklaştıracak veya cennetten uzaklaştıracak ameller üzerinden gitmiş. Çok beğendim çünkü temas etmediği konu hemen hemen hiç yok. Ufkumu çok geliştirdiğini söyleyebilirim. Allah razı olsun. İlk başta acaba sadece iki cümle yazıp hadis ve ayet paylaşıp konuyu kapatacak bir kitap mı diyr düşündüm. Öyle olmadı şükür. Bir sürü maddeler var ikazlar var. Kitabın sistemli olması , dilinin de yapıcı bir dil olması beni çok memnun etti. Allah razı olsun. Uygulamayı nasip etsin