Tolganay’ın bütün yaşadıklarına rağmen hep o umutlu bekleyişi çok güzeldi.Okurken yüzünüzde tatlı bir tebessüm beliriyor.Her duyguyu birden hissediyorsunuz sanki.Savaşın etkilerini bir kadın gözüyle bu kadar güzel anlatması çok etkileyiciydi.içselleştirdiğim kitaplardan biri oldu.kesinlikle tavsiye ederim.