Çok güzel ve akıcı bir çizgi roman ama içerisinde çok fazla küfür olması beni biraz rahatsız etti sadece. Sandman'den sonra okuduğum en kaliteli çizgi roman bence. Aksiyon neredeyse hiç eksik olmuyor. Farklı karakterler ve kurgusu ile kendisine çok çabuk bağlıyor. Tavsiye ederim. Esenle kalınız