·376 syf.····Okunma: 31 Ekim 2021 15:06 Dostoyevskinin alexsandr petroviç karakteriyle sibiryadaki sürgün yıllarını anlatan ilginç kitabı .
Hapis hayatında yaşadığı zorlukları ilişkileri kendi dilinden anlatmış . Ama kitabı okumanızı tavsiye etmem . Akıcılık yok , duygu yok, konu yok .
Ben naçizane kitabı hiç ama hiç beğenmedim ve bir zaman kaybı olarak sayıyorum.
Saygılarımla ..