Eskiden bir insan bir olaya sinirlense veya bir sebeple üzüntüye kapılsa ona hemen "âgâh ol!" denirmiş. Yani kendine gel, bu hâlinden çık, Allah'ı hatırla! Ümit de O'nda, kurtuluş da.
Din
··1 alıntı·
335 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.