Öncelikle kitabı çok beğendiğimi söyleyebilirim. Kitap çok akıcıydı. Konuya direk ilk sayfadan giriyor. Elif çok şeyler yaşayan ağır kayıplar veremesine rağmen kendini çok iyi yetiştiren ve inançlı bir kız. Çok şeyler yaşamasına rağmen sonunda mutluluğu bulan bir kız. Hikaye çok iyiydi. Elif el bebek gül bebek büyüyen bir kız ve bir gün kardeşinin olmasıyla üzerinden kalkan ilginin sonucu evden kaçar ve bu şekilde kaçırılarak onun için zorlu yıllar başlar. Yıllar geçer ve Elif ve Gül kurtulur ve ailelerinin yanına gönderilir. Bu sırada çok şey değişmiş kardeşi büyümüş annesi ise hayatını kaybetmiştir. Hikayemiz böyle başlar.
Biz hikayede Elif’in yaşadıklarını okuyoruz. Bu hikayede çocuklara karşı tavırlar ve evlilik insanların birbiriyle olan vefa bağları anlatılması çok güzeldi. Ben çok severek okudum. Tavsiye ederim.