#seldaileoku
#okudumbitti #kitapyorumu
Herkese merhaba, bugün Elif ile tanışacağız. Elif kim mi? Haydi yoruma bekliyorum.🤓
.
🔥Annesinin ve babasının gözbebeği, biricik kızları Elif. Tek çocuk olan Elif, 6 yıl sonra kardeşi Enes'in doğumu ile bir buhrana düşer. Annesinin, babasının onu sevmediklerini düşünür ve bir gün evinden kaçar. Bu yaptığından pişman olan Elif, evinin yolunu kaybeder ve o panikle sağa sola koşturur. Yanına bir adam yaklaşır. Elif adama kaybolduğunu ve kendisini evine götürmesini ister. Adam, Elif ile beraber taksiye biner ama onu evine değil tek katlı bir gecekonduya götürür. Elif içeri girdiğinde karşısına bir kız, bir de erkek çocuğu çıkar. Kızın adı Gül, oğlanın adı Ali'dir. Elif buraya neden geldiğini sorar, taki gerçek ile yüz yüze gelinceye kadar...Elif'in yaşam mücadelesine konuk olalım.😔
.
🔥Bu adam kim ve Elif'i nereye götürdü?
🔥Gül ve Ali'nin o evde işleri neydi?
🔥Elif nasıl bir gerçekle yüzleşti?
🔥Adam bu çocuklardan ne istiyor?
🔥Bu çocukların akıbeti ne oldu?
.
📚Nereden başlasam bilemedim. Çocuk aklı işte. Elif'e çok büyük bir hata yaptırdı. Ama karşısına Gül gibi birini çıkardı. Ah be Gül beni çok üzdün. Ya Ali sen hepten yüreğimi dağladın. Çocuk aklınla yaptığın hata nelere mal oldu. Zor seneler geçirdiler. Gül'ün başına gelenler, evet ne yazık ki yaşantımızda çok var. 😔Gül ve Elif birbirine öyle bir kenetlendiler ki, zor zamanlardan geçtiler. Çok şey yaşadılar. Büyüdüler. Seneler sonra bir araya geldiler ve asıl hayatları ondan sonra başladı. Peki bu yerden nasıl kurtuldular? Onu da kitaptan okuyun. Aslında ders niteliğinde, ibretlik bir kitap, okuyunca dediğimi daha iyi anlayacaksınız.😔Bu hikaye sizi fazlasıyla etkileyecek. Güçlü kadınlar hayatımızda hep varolsun. Herkese keyifli okumalar diliyorum.🤓