Puan vermedi·384 syf.····Okunma: 31 Ekim 2021 11:57 Sindire sindire okuduğum bir kitap oldu. Yazar-şair bir nevi anılarını anlatmış gibi geldi bana. Bazılarını ise anlamakta bir hayli güçlük çekerken bazılarını da bir hayli özümsedim diyebilirim. Şiir sevenler, bu tarz şiirlere yatkın olanlar okuduklarına pişman olmayacaklardır. Keyifli okumalar