·361 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ekim 2021 19:25 İskender palanın daha önce mihmander kitabını okumuştum ve çok çok beğenmiştim. Od kitabınıda çok severek ilgi ve merakla okudum. Yine akıcı sade ve muhteşem bir anlatım.. Diğer kitaplarınıda okumak istiyorum