Sen Stefan zweig mısın? Knut hamsun musun? Bir an kendimi Zweig satranç kitabını okuyor gibi hissettim. Sonra da Knut Hamsun'un açlık kitabına da benzetiyorken bir anda aç olduğum aklıma geldi. Biraz yoğurt yedim de bu yanılsamadan kurtuldum :D ( Şaka, belki de değil :D )
Karakterlere isim vermediğin için kurguda yer yer kafam karıştı. Kim küf yeşil gözlü kim değil diye afalladım. İkinci kere bakınca adamın kızı olduğunu fark ettim :D Ha bir de kadın varmış demeye başladım :D Valla oğlan çocuğunu da şimdi gördüm. Bana hep diyorsun ya bir kitaptan bir kesit gibi yazıyorsun diye. Seninki de ona benzemiş. Ana temaya odaklanmamızı istiyorsun ama betimlemelerden sıyrılıp da tamamen odaklanamıyorum. Bence verdiğin mesaj ile betimlemelerin bağı o kadar sıkı ki ayrım yapmakta güçlük çektim. Belki daha ayrık ve net olabilirdi. Belki de ben toy bir yazma işçisi olarak ( evet ben yazma işçisi, emekçisiyim :D ) salt olay örgüsü üzerinden ilerlediğim için bana karmaşık gelmiş olabilir.
Eline sağlık. Bu arada bir şey sormak istiyorum. Senin soyadın neydi?