Puan vermedi·632 syf.····Okunma: 01 Kasım 2021 17:56 "İnsan niçin yaşadığını bilmezse günü gününe yaşamakla kalıyor; günün geçmesini, gecenin gelmesini beklemekten başka zevki olmuyor.Bugün nasıl yaşadım, sorusuna cevap vermeden uykuya dalıyor, ertesi güne gene aynı hayat."Bu cümle beni okadar etkiledi ki tüm yorumumu bu alıntıya sığdırabilirim.Oblomov,Raskolnikov karakterinden sonra beni en çok etkileyen,en aklımda kalan karakter arasına girdi.Amaçsızlık en büyük hastalıktır.Ve bizler pandemi döneminde eve kapandığımızda amaçsız ve ne bekleğimizi,ne için çaba göstermemiz gerektiğini bilmediğimiz zamanlar yaşadık.Mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum.Kitaptaki her bir karakterde kendimi ve çevremdeki insanlardan birini buldum.Sizde bulacaksınız..