·56 syf.····Okunma: 01 Kasım 2021 21:20 Kuzeydeki kabile reisi naas ve unganın anlamsız hikayesi , son zamanlarda okuduğum en kötü kitaplardan birisi . İşbankasının modern klasikler serisine bu eseri neden aldığını çözemedim gerçekten . Kitabın dili çok hoyratça , hikayede bir anlam yok heleki karakterler tamamen belirsizlik .
Kesinlikle tavsiye değildir .