Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 01 Kasım 2021 23:44 Mia ailesiyle kar yağışının tadını çıkarmak isterken birden hiç hayal edemeyeceği bir kaza gerçekleşir. Bu kazada anne ve babasını kaybeder. Kardeşinin de ağır yaralı olduğunu düşünür. Kendisi de komaya girer. Hayat çok normal ve güzelken birden bir kabusa döner. Küçükken kabus gördüğüm ilk zamanlarda korkardım geceleri uyumazdım bu kabuslarda her seferinde kaçmaya çalışırdım. Ama aradan uzun zaman geçip de kabuslara alışınca tek yapabildiğim bir yerlere saklanıp sabahı beklemekti. Mia'nın sabahı da Teddy ve bu dünyada bağ kurabildiği dostu, sevgilisi, ailesiydi. Hayatın en büyük acımasızlığı ansızın sevdiklerimizi elimizden alabiliyor olması. Ve en sonunda şu soruyu sorarız kendimize YAŞARSAM? Sahiden onlar olmadan yaşanmaz değil mi? O zaman sizi hayata bağlayan her kim varsa ona kocaman bir sarılma borcunuz var kitaptan söylemesi