Puan vermedi·163 syf.··Beğendi
· Bazen bir kitabı bitirdiğinizde az önce ben ne okudum diye düşünürsünüz. İçinizde adlandıramadığınız tuhaf bir duygu oluşmuştur. Bu kitaba gerektiğinde fazla anlam yüklediğinizi düşünmeye başlarsınız. Evet , ben de bu duyguları bu kitabı bitirdiğimde hissettim. Belki de kendimi Raif Efendi'de bulmuşumdur. Yaşayamadığım hayatı hayallerde ve kitaplarda yaşıyorumdur. O yüzden bu kitap bana bu kadar anlamlı gelmiştir. Kim bilir?