·383 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Kasım 2021 03:16 Bir kitapla sohbet ettim resmen. Gülseren hanım bu yazarlığı pek güzel halletmiş doğrusu. O kadar içten, samimi bir kitaptı ki; ara sıra Gülseren hanım kahvesini içerken ben de hemen kendime kahve yapıp ona eşlik ediyormuşçasına okudum yazdıklarını. Bu kitabı okumaktaki tek pişmanlığım daha önce okumamış olmam diyebilirim.