Ne demişti Paulo Coelho: Eğer bir gün yolunuzu kaybederseniz bir çocuğun gözlerinin içine bakın... Çünkü bir çocuğun bir yetişkine öğretebileceği her zaman üç şey vardır: Nedensiz yere mutlu olmak, Her zaman meşgul olabilecek bir şey bulmak ve Elde etmek istediği şey için var gücüyle dayatmak.
Edebiyat
··4 alıntı·
1 +1'leme
·
178bin Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Şimdiki çocuklarda bunlarin olduğunu pek sanmıyorum,çocukluk bile eskiden güzelmiş sanırım
Öyleyse ben hala çocuğum 🙏
Çok güzelmiş 👏🏼👏🏼