Kitap genel olasak etkileyiciydi. Bazı yerlerde bana göre yanlış sözcük seçimleri veya yanlış anlatımlar olmasına rağmen güzeldi. Sizi sıkabilecek bir yanı da bir olay hakkında tüm hislerini,düşüncelerini,ifadelerini anlatması olabilir. Beni en çok okurken bu yordu zaten. Stefan zweig hayranı biri olarak bu kitabını çok sevdim diyemem. Ama nefret ettim de diyemem ️ okunursa vakit dolduracak bir kitap.