Evet arkadaşlar bu kitap gerçekten okunması gereken bir kitap çok bilgi içerikli gerçekten zihin acıci herkese tavsiye ederim .Ayrica bu kitabı özellikle ebeveyinlerin okuması lazım bence çocuk psikolojisi gibi pek çok konuya değinmiştir ayrıca kitap hikaya tarzında değildir yazarın kendi düşüncelerini paylaştığı bir kitaptır post modern bir tarza sahiptir diye bilirim
( Bence)