·312 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Kasım 2021 00:16 İlk incelemeyle kitabın inceleme yazısını başlatmış bulunuyorum.
Kitap 20 adet hurafeyi baz alarak oluşturmuş,belgelere (yazılı ve görsel)dayanan okuması keyifli bir kitaptır.
Lakin okurken insan keşke bunları okumak zorunda kalmasaydım diyor hatta direkt böyle bir kitap keşke olmasaydı diyor çünkü kitap Atatürk'e yönelik hurafelerden oluşuyor.
Mustafa Kemal Paşa'nın kurduğu bir cumhuriyette böyle bir kitabı okumak üzücü gelgelelim kitaba kitabı bence herkes okumalı çünkü günümüz şartlarında ağır iftiralarla karşı karşıyayız ve bizim o iftiraların tekrarlanmaması için cabalamamız lazım bu kitabı da okuyarak çok güzel bilgi sahibi oluyoruz ve herhangi bir ortamda Atatürk aleyhine yanlış bir söylemle karşılaşırsanız verebileceğiniz bir cevabınız olması gerekiyor ve bu kitap tamamen onlar üzerine kurulu.
Burdan yazar Ümit Doğan'a teşekkür ederim.