·368 syf.····Okunma: 05 Kasım 2021 13:11 Kitabın konusu ilgimi çektiği için başlamak istedim ve başladım. İlk önce anlatımından bahsedecek olursam bence fazla basit ve sadeydi. Kurgusu akıllıca ve merak uyandırabilecek bir kurguydu fakat buna rağmen ortalarında bir süre boyunca hiçbir şekilde merak duygumu uyandırmadı. İlk başları ve sonu, ortaya göre daha iyiydi bence. Kitabın yarısındayken o kadar düz okuyordum ki bunu bitirdikten sonra devam etmem dedim ama yine de bu sondan sonra ne olduğunu merak ettiğim için belki devamını da okuyabilirim. Açıkçası para vermeye değer mi emin değilim. Ben pdf okudum ve siz de illa okuyacağım diyorsanız para vermeye gerek olduğunu sanmıyorum. İnternetten okumanız daha iyi olur.