Bu kadarı da olmaz dediğimiz her şeyin ülkemizde gerçekleşmesi ve bizim tüm bu olanlara sadece seyirci olmamız… Bence en kötüsü de zaten bu. Her şeyin farkında olup hiçbir şey yapamamak. Her gün adaletli bir dünyaya daha fazla yaklaşma umuduyla…
HaysiyetEce Üner · Destek Yayınları · 20211,776 okunma