·192 syf.····Okunma: 05 Kasım 2021 20:57 Karşılıklı mektup şeklinde ilerleyen güzel bir eser. Kitaba ağır olabileceğini düşünerek başladım. Tam aksine çok sade ve akıcı bir dili var. Kitapta öksüz ve kimsesi olmayan bir kıza uzaktan akrabası olan yaşlı ve fakir bir adamın sahiplenmesi ve şevkat göstermesi anlatılıyor. Adamın kız için yaşadığı sıkıntılar, katlandığı zorluklar anlatılıyor. İnsancıklar Dostoyevski'nin ilk kitabı. Yazdığı ilk kitap olmasına rağmen oldukça başarılı buldum. Okumanızı öneririm. Bol kitap okumalı günler dilerim.