8/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2017 7. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 30 Mart 2017 00:00
bu kitabı okurken şunu hissediyorsunuz , bir kitapdan çok bir arkadaşmış gibi geliyor size. Buda çok güzel bir samimiyetle kitaba bağlanmanızı sağlıyor. sayfaları okurken hep dileklerde bulunacağınız, keşke şöyle olsa, böyle olsa diyeceğiniz sayfaları var. kısacası bir sonraki sayfayı okumayı arzuluyosunuz. Kötü eleştiri olarakda insan karamsar bir ruh haline süreklidiği gerceğinide göz ardı edemem.m
HerkesleşmeTunç İlkman · Destek Yayınları · 20161,176 okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.