3/10
·110 syf.··
2021 43. kitabı
Kalemi iyi. Yer yer güzel benzetmelerin, harika anlatımların olduğu bir kitap. Ancak ben beğenemedim açıkçası. Artık bu içsel anlatımlarla, surekli ordan oraya atlayarak bir bütün oluşturmaya çalışan post modern öykülerden sıkıldım. En azından okkalı ya da okkasız olsun bir konunun, bir karakterin hikayelerini özledim.
Yok YolcuKâmil Erdem · Sel Yayıncılık · 2021186 okunma
·
300 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.