·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Kasım 2021 21:28 Yine Orhan Pamuk ve yine müthiş bir kitap. Karakter analizi oldukça başarılı. Kitap oldukça sürükleyici. 3 kardeşin yaz tatilinde babaannelerinin evine ziyaretiyle başlıyor her şey ve sizi sürükleyip götürüyor. Kitabı okurken tüm karakterlerin sorunlarını anladım ve anlam verdim. Hepsinin sorunları derindi…
En çok Recep’ e üzüldüm ama:( Onun yalnızlığı, kimsesizliği…