Bitmemiş Öyküler'in Bitmiş Öyküler olmasını dilediğim çok nokta oldu kitabı okurken. Çünkü anlatılan hikayeler güzel ve etkileyici idi. Nihayete ermelerini ve baba Tolkien tarafından son haline getirilmelerini dilerdim. Ancak orta dünyanın pek çok kitabı gibi bu kitap da yarım kalıp sonradan tamamlanmış bir kitap. Hoş bu durum benim gibi orta dünya severler için bir sorun teşkil etmiyor. Numenor ve daha pek çok güzel konuya bu kitapla daha iyi vakıf olduk. Tam puan vermememin sebebi öykülerin yarım kalmasından duyduğum üzüntüden dolayıdır. Okuması Silmarillion kadar olmasa da çaba isteyen bir kitap. Orta dünyaya sempati duyan herkese tavsiye ederim.