·637 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ağustos 2016 00:00 Kitabın konusu , yazar tarafından ele alınan farklı yaşam tarzları ve aralarındaki bağlantı sonucu oluşan olay örgüsü gayet güzel , okumaya değer bir eser . Dönemin toplumsal yaşamını da çok iyi yansıtan bir eser olsa da sayfa sayısının fazlalığı ve bu fazlalığın betimleme ve incelemelerle dolu olması beni çok yordu . Yine de okuduğum için mutluyum . :)