·243 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Kasım 2021 18:32 Nazım Hikmet okumakta hep zorlandığım isim. Yazıları, şiirleri bana göre üslup açısından benim okuma stilime uygun gelmiyor.
Konulari şiire çevirişi ve kelimeleri işleyişi farklı da olsa gercekten bir şair, yazar icin önemli bir yetenek ama ben okurken o hissiyati alamıyorum bir türlü.
Cümle olarak okunduğunda her bir cümlesi ayri bir duyguya dokunuyor. Ama bir bütün olarak okudugumda bana siir okuyormusum gibj gelmiyor.
Nazim Hikmet gibi bir kaleme saygım sonsuz. Sanırım onun yazma stiline alışmam biraz zaman alacak.