Öyle güzel ve sade bir dille anlatılmış ki roman… öyle güzel işlenmiş ki anlatılmak istenen. Yapılması gereken tek şey sayfaları çevirmek. Ve tüm sayfalar bittiğinde sizler de bizim gibi hissedeceksiniz ve diyeceksiniz ki —— “ Bu anlatılanlar bir gerçekti bizim için, bu olanlar gerçekten de var oldu.” ——“Gerçekten böyle olmak zorunda mıydı? Neden direnemedik? Neden daha iyi olamadık? Neden cesaret edemedik? —— Bu kitap için yazara çok teşekkür ederim… zevkle okudum.