·496 syf.····Okunma: 09 Kasım 2021 00:52 Herkese merhabalar! Umarım iyisinizdir. Öncelikle kitabı bitirmem 2 hafta sürdü. Asla bu kadar uzun sürede bitecek bir kitap değildi ama benim sınav haftama denk geldi. Kitap akıcı dille yazılmış bir kitaptı ve bu güzeldi hızlı okunuyordu.
Burada sadece kendi fikirlerimi belirteceğim. Kitap fantastikti ama çok hafif bir fantastikti eğer yeni yeni fantastik okunmaya başlanacaksa çok rahatlıkla okunabilecek bir kitap çünkü evreni aşırı geniş değil yani ben -Cam şato, dikenler ve güller sarayı- gibi evreni çok geniş olan ve çok fazla karakteri olan kitaplar okuduğum için bu aşırı hafif geldi bana. Kitapta sonlara doğru aşk daha iyiydi ilk 200-300 sayfa yani aşktan yoksun, tam olacak gibiler ama olmuyorlar işte öyle yerlerdi ama bu kitabı sıkıcı kılmıyordu yani problem değil. Kitapta işlenen o dostluk çok çok güzeldi. Kitapta en sevdiğim karakter ise Silas oldu yani bence okuyan çoğu kişinin bu karakter olmuştur ve kitabın sonu çok güzel bitti bence, beni tatmin etti en azından. Kitapta böyle çok detaya inecek bir şey yok dediğim gibi hafif ve çıtırlık bir fantastik. Tavsiye ederim. Herkese iyi okumalar.