Kitabı bugün bitirdim.
Kitap inanılmaz bişey , çok da güzel ve etkileyici. Daha ilk sayfalarda etkilendim , önce biraz kısa kısa yaşadığı bir kaç şeyden bahsetmiş Miraç abi. Bu kitap eşsiz , insana umut ve güç veriyor. “Yorgun” insanlara bu kitabı tavsiye ederim.
Kitabın içinde bir kaç hikaye var, etkileyici ve güzel.
Size herkese güvenmemeniz gerektiğini gösteriyor. Doğru yolu gösteriyor, doğru düşünceyi gösteriyor bu kitap. Kendisiyle barışmak isteyen , yorgun , güçsüz ve temiz kalpli insanlar için daha iyi bi kitap bulunduğunu düşünmüyorum. Kitabı çok beğendim. Bazı ünlü kişilerden alıntı olarak sözler var. Fiyatı da uygun , alıp okuyun derim.
Miraç Çağrı Aktaş