Puan vermedi·88 syf.··Beğendi
· Kısa, çarpıcı, fazlasıyla ürkütücü bir kitap. Çeviri sanırım biraz sıkıntılı. Yer yer çeviriden dolayı kitaptan koltuğum oldu. Ull için okudum. Tek başına zirve yapma çılgın bir eylem. Bedelini canıyla ödüyor. Yine de yaşasın dağcılık...