7/10
·136 syf.··
Beğendi
·
2021 81. kitabı
·
29 saatte okudu
·
Okunma: 12 Kasım 2021 15:05
Okumadığım için en çok pişman olduğum yazar Sait Faik Abasıyanık'tı. Ne mutlu ki okudum artık. Kitaptan bahsetmeden önce,Sait Faik'in hayat hikayesini okurken, kitaplarının telif hakkını Darüşşafaka'ya bağışladığını öğrendim. Darüşşafaka Lisenin düzenlediği bir matineye katılan Abasıyanık gördüklerinden çok etkilenmiş, mal varlıklarını ve telif haklarını bağışlamaya karar vermiş. Öyle yüce gönüllü bir davranış ki yaptığı. Ayrıca benim adıma, yazarı sevmek için de çok büyük bir neden oldu bu durum. Yirmi hikayeden oluşan bir öykü kitabı bu. Hikayeler bir kaç sayfalık. Okuduğumuz hikayelerin neredeyse hepsinin ana teması deniz. Denizin mevsim farketmeksizin tüm hâllerini okuyabiliyoruz. Balıkçı sohbetleri, martılar, balıklar, kayıklar, kuşlar... En beğendiğim hikayeler ise, Kraliçenin Evinde ve Son Kuşlar oldu. Sanırım Sait Faik ile tanışmak için farketmeden doğru kitabı seçmiştim. Okuduğum öyküler beni tam olarak tatmin etmedi. Ağzıma bir parmak bal çalınmış, biran önce diğer eserlerini de okumaya başlamam gerekiyormuş gibi hissediyorum. Herkese tavsiye eder, keyifli okumalar dilerim.
Seçme HikayelerSait Faik Abasıyanık · İş Bankası Kültür Yayınları · 20206,9bin okunma
·
210 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.