Eskiden Asya'nın İlyas ile gitmesini çok isterdim. Yaşım ilerledikçe anladım ki sevmek kamyona yazı yazmak değil, sahiplenmekti. Güvende hissettirmekti. O yüzden bilin ki sevgi emektir ve Cemşit'in hakkıdır. Aksini seçenler hep üzülür, hayatta.
Bence İlyas karaktersizin biri. Talibi çok olanın aklı karışırsa o zaman sadakat kavramı ortadan kalkar. Cemşit çirkin olarabilir fakat karakterli biri. Bence karakter yüz güzelliğinden daha önemli. Ve çoğu kadınında bu şekilde düşündüğüne eminim.
Paranteze alınsın bütün aşklar sevgi emekmiş yaşadık gördük 🙈 büyüdükçe de Cemşit'i daha çok sevdik. Eee kusura bakmasın Kadir abimiz hakkı olan hakkını aldı dedikten sonra filmi tekrar izleyesim geldi. 🙈