Puan vermedi·662 syf.··
2021 30. kitabı
·
20 günde okudu
·
Okunma: 13 Kasım 2021 13:22
Normalde roman okurken uzatılan betimlemelerde biraz sıkılırım ama o kadar güzel betimlemeler yapmışki bir satırını bile atlamak istemedim.Onun gibi duygularımı ifade edebilseydim bu kitap üzerine sayfalar yazabilmek isterdim.Yaşar Kemal’in şimdiye kadar okuduğum en güzel kitabı buydu sanırım.Keşke ömrü yetseydi ve üçüncüsünü yazmış olsaydı.Tadı damağımda kaldı.İyiki bu kitabı okudum ve iyi ki var oldun Yaşar Kemal.
Yusufçuk YusufYaşar Kemal · Yapı Kredi Yayınları · 20191,496 okunma
·
278 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.