Öncellikle kitap çok güzel 97 sayfada ayri ayrı nefes aldiriyor ve okumanizi tavsiye ederim. Akıcı bir kitap kendine özgü bir dili var.
Şairin en çok beğendiğim dizesi ise ;
Deniz kıyılarına bebek cesetleri vurmamıştı
Öğrencisiz öğretmenler intihara kalkışmamıştı
Kız çocuklarının oyunları çiğnenip
koca adamlara satılmamıştı
Kadınlar sokak ortasında canice katledilmemişti
Adalet mülkün temeli olamamıştı
Suların karnı çöple doyurulmamıştı
Ateş sever müteahhitler ayinlerinde orman yakmamıştı
İnsanlık öldürülüp mezarsız bırakılmamıştı.
Paylaştiğim alıntılar ;
#144267380#144268713#144270505#144272382#144273034#144273631#144274124#144334539#144334985#144335212#144335701#144336637
İntiharlarda ölümdür.
Ölümü öldür.
Keyifli okumalar okur kalın.