Kitabın konu örgüsü aslında iyiydi ama ne yazıkki kötü anlatıldı. Özellikle kızın yaşının küçük olması adamı resmen pedofili bir sapık konumuna getirdi. Hele sürekli cinsellik üzerine tekrara girilmesi. Sanki bunlar dışında yazılan hiçbirşey okunmazmış gibi. Herşey dozunda olmalı bence. Onun dışında erkeğin sevgisi güzeldi.İyi okumalar...