·256 syf.····Okunma: 15 Kasım 2021 17:49 Neden çok güzel bir başlangıç yapmışken kitabın sonlarında şiir yazan şairlerin hayatına geçersin ki ? Tam kitap seni almış uzaklara götürmüşken birden salt bilgi sizin önünüze bir duvar gibi örülmüş ve hızla giden arabanın çarpması gibi çarpıp sarsılıyorsunuz. Son bölümü katmazsak gerçekten çok güzel akıcı ve dokunsun diye yazılmış bir kitap diyebilirim . İnsanın ruhunu okşayan ince hisler var . Bam teli'ne dokunan. Güzel şeyler …
• Belki de acımızı bir insan değil, o insanın bıraktığı bir dize ya da bir kitabın en olmadık sayfası alıyor. İnsan yoruluyor ama kelimeler hep taze kalıyor...