·481 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Kasım 2021 11:56 Kitap aslında gayet güzel, değerli bir edebi eser ancak bu kitapla ilgili şunu eklemeden geçmek istemiyorum. Tek başına Alman profesörün hikayesi zaten mükemmel bir hikayeyken bizim Mayanın hikayesinin de fazla fazla eklenmesi bence bu kitabı gereksiz uzatmış. Nasıl olabilirdi derseniz çok daha konsantre (200-250 sayfa civarı) Profosörle tanışma tanıma anlama yorumlama ve final araya da maya daha tatlı bir kitap olabilirdi. İyi okumalar