·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Kasım 2021 13:14 İlk okuduğum Shakespeare kitabı Romeo ve Juliet'di. Sanırım ilk defa bir tiyatro eseri okumuş ve çok beğenmiştim. Kitaptan aldığım edebi zevk hala hatırımda. O yüzden okuduğum tüm Shakespeare kitaplarını Romeo ve Juliet ile kıyaslayıp, onun kadar iyi miydi acaba diye düşünüyorum. Bu kitapta, benim için ,bir Romeo ve Juliet kadar olmasa da güzeldi.
Tiyatronun ana teması aşk ve evlilik üzerine. Yer yer fantastik öğeler, periler ve biraz da büyü serpiştirilmiş araya. Oyunun içerisinde dört aşık yer almaktadır. Aşıklar birbirlerini delice sevmektedir. Ancak ilişkileri karmakarışık bir hal almaya başlamıştır.
Bir kaç saat içerinde okunabilecek, eğlenceli bir oyun. Herkese tavsiye eder, keyifli okumalar dilerim.