Kitabın içinde , kitabın ismiyle müsemma öyküler bulunmakta. Öyküler baltayı taşa vuruyor yani bizim dertlerimize dokunuyor. Bizim dertlerimizi ortaya döküyor. Ve bunu etkileyici bir biçimde yapmış. Çarpıcı sonları post modern yöntemler ile göstermiş. İçinde gözlerimi dolduran hikayeler çoktur. Özellikle sondaki "Kayısı Ağacı" öyküsü beni ağlattı.