·176 syf.····Okunma: 16 Kasım 2021 22:24 Kitap cidden saçma ve hiç iç açıcı değil.İnsanlar bunu nasil beğenmiş anlamıyorum. Kitapta bir olay yok tamam olay olmayabilir olay kıtabı değildir ama size kattığı bir şeyde yok. Sadece zaman kaybı olarak okuduğum bir kitaptı. Ayrıca şöyle bir gerçek varki kitap kötüde olsa yarım bırakamıyosun bitirmek istiyosun