Gayet güzel okurken keyif alıyorsunuz
Kitapta anlamını bilmediğiniz çok kelime görebilirsiniz bir çok alıntı veya şair (can yücel) vb isimleri çok duyarsınız ve araştırma ihtiyacı hissedersiniz. M.Kemal Atatürk hakkında verilen bilgiler de çok anlamlıdır . Hayatta farklı bir bakış açısından bakmanızı sağlıyor , dışarı çıkmayan birinin çıkası geliyor . Şahsi fikrimce bu kitap asosyal olan kişilere okutulmalı . Her yaş grubundan insanın ne yapması gerektiğini çok güzel anlatıyor . Eski İstanbul ve restore edilmiş İstanbul çok güzel betimleniyor ve tarif ediliyor . Umarım herkes bir gün okur ...